TMO önünde siyah çelenkli protesto: ‘Çiftçinin dostu değil, derdi oldunuz!’
Eskişehirli Genç Rençberler, alım fiyatlarının enflasyon ve maliyetlerin çok altında kalması nedeniyle Toprak Mahsulleri Ofisi’ni (TMO) protesto etti. Grup adına açıklama yapan Burak Kuşan, “Çiftçi bu yıl arpa ve buğday değil, zarar hasat ediyor” diyerek tepki gösterdi. Maliyetlerin yüzde 50 artmasına rağmen TMO’nun arpaya yaklaşık yüzde 16, buğdaya ise yüzde 22 artış verdiğini hatırlatan Kuşan, “Çiftçinin dostu değil, derdi oldunuz” sözleriyle TMO Eskişehir Başmüdürlüğü kapısına siyah çelenk bırakarak iktidara sitem etti. “ÇİFTÇİ KAZANAMIYORSA KAZANAN KİMDİR?” “Çiftçi sadaka istemiyor. Çiftçi emeğinin, alın terinin ve ürettiği ürünün gerçek değerini istiyor” diyen Kuşan, “Bu fiyatlar kimin lehine çalışmaktadır? Çiftçi kazanamıyorsa, üretici zarar ediyorsa,…




