Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde bulunan Devlet Hastanesi’nin otoparkında park halindeki bir otomobil alev aldı. Yangın, sabah saatlerinde meydana geldi. Otomobilden yükselen dumanları fark eden çevredeki vatandaşlar, durumu hemen yetkililere bildirdi. İhbar üzerine, Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne bağlı ekipler hızlı bir şekilde olay yerine intikal etti. Yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, alevlerin kontrol altına alınmasını sağladı. Ancak, yangın sonucunda otomobilde ciddi maddi hasar oluştu. Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi için soruşturma başlatıldığı bildirildi.
Related Posts
Ardahan’da Bahar Havası Yerine Kış Soğukları Etkili Oluyor
- Yusuf Demir
- 26 Nisan 2026
- 2 min read
- 0
Hamaney’in Veda Töreni İçin Detaylar Açıklandı: İran Tarihinde Bir Dönüm Noktası
- Yusuf Demir
- 2 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Pakistan’ın Suudi Arabistan’a Askeri Güç Sevkiyatı: 8 Bin Asker ve 16 Savaş Uçağı
- Yusuf Demir
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0